كياناكيانا، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
كوروشكوروش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♡♡♡خاطرات من در اين دنيا♡♡♡

بدون عنوان

1392/6/13 19:37
نویسنده : كيانا
638 بازدید
اشتراک گذاری
من امروز رفتم كلاس زبان امتحان و ديكته هردو باهم داشتيم من حاضر شدم و رفتم خونه خاله سمانه تا بابام بياد و ازونجا بره مطب خلاصه بابام دير كرد وقتى كه رسيديم هنوز خانوم بارانى نيومده بودن وقتى كه اومدن امتحان رو داديم غلط هاى كه از مامانم پرسيدم: جوسjuiceچيزى ك من نوشتم--->juisپتيتوpotatoكه من با تميتوtomatoاشتباه گرفتمش:( بعد ديكته گرفتن بعد هم بازى كرديم كه سرى آخر باختم:( پ ن:من خيلى دير شروع كردم ولى أولين نفرى بودم كه تحويل دادم ممنون مرسى لازم نيست تشويق كنيد:dكه خانوممون گفتن ياد بگيرين يه دونه سولم نپرسيد باى
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر(آبجی محمد طاها)
14 شهریور 92 21:59
اسم خاله منم سمانه هستچرا دیگه پیش ما نمی یایی؟؟؟؟؟؟؟
كيانا
پاسخ
من ميام پيش شما ولى ميبينم همون مطالب قبليه |-(آپ كنيد ديگه